fredag 10 december 2010

Tionde december

Idag ska jag enligt temat i trettio dagar ska jag beskriva vad jag haft på mig idag. Ja, det hade ju varit kul att få skriva att jag hade vacker långklänning och fin håruppsättning då det är självaste nobeldagen idag men då jag befinner mig ute i skogen på en kennel känns det inte riktigt så praktiskt med långklänning.

Idag har jag varit klädd i ett par svarta byxor, en marinblå tunika med ett blommönster samt en svart långkofta. Det var på jobbet, men så fort jag kom ut till kenneln blev det klädbyte till fina röda mysbyxor, långärmad polotröja samt min svarta långkofta och tofflor. Snygg värre, men praktiskt är det i alla fall. Inga bilder blir det dock då jag inte bloggar från egen dator. Förresten så skulle det ändå inte bli någon "outfit-bild" då det inte är min grej. Det får de som gillar sådant hålla på med. :-)

Inga kommentarer: