måndag 6 december 2010

Dag 4 - Det här åt jag idag

Trettio dagar fortsätter. Nu ska jag skriva om vad jag åt under dag fyra. Det var i lördags det.

I lördags började jag morgonen med laktosfri sommarbärsyoughurt, en stor kopp te och två glutenfria mackor med ost på. Inte världens mest spännande frukost men jag blev mätt.

Sen var det förmiddagsfika och då vankades det kaffe och pepparkakor. Mumsigt! Jag är en fena på att fixa goda hemmagjorda glutenfria pepparkakor. I år blev de så otroligt goda.

Lunch åt vi och då blev det ugnsbakade tomater, pannbiff och potatis och självklart grönsaker. Då dracks det julmust till. Mums!

Sen blev det inte så mycket bra mat på eftermiddagen. Vi åkte på kvällen till min mammas skolkompis då vi var i mammas barndomsby på besök. Där fick vi kakor och bullar och tårta. Sen på kvällen blev det varma mackor och te....ingen middag alltså.

Supernyttig dag men så såg det ut i lördags.

Inga kommentarer: