söndag 8 november 2009

När tiden inte räcker till

Suck. Återigen så har jag missat massor med fredagsteman. Det är inte kul för jag gillar verkligen fredagsteman. Igår skrev jag i alla fall om min drömmiddag som var novembers första fredagstema.

Jag har jobbat så mycket under oktober så tiden har inte räckt till för bloggen. Undrar varför det alltid är bloggen som får stå tillbaka när tiden inte räcker till? Är det bara jag som bortprioriterar bloggen när tiden springer förbi? Jag tycker att alla andra verkar ha tid eller kanske tar sig tid att blogga.
Hur som helst så tycker jag att det är fantastiskt roligt med bloggen och alla andra människors bloggar. Så jag hoppas att november ska vara lite mindre hektiskt. Nu ska jag i alla fall göra mig klar för att hälsa på min pappa och hans fru samt hinna med ett ministopp hos en väninna och hennes familj innan den här dagen går mot sitt slut.

1 kommentar:

HeLena sa...

Visst är det svårt att hinna med! Jag skriver inte varje dag. När jag har något att skriva om och har tid så.... Känn ingen prestationsångest, det ger inget mer än ont i magen;D
Men visst vill man!!!