onsdag 18 november 2009

En tur med kameran

Snart ska jag och hunden ta en lång promenad och leta skyltar till fredagens tema. Vi har ganska trist och grått väder här idag så vi får väl se om bilderna blir bra eller hur det kommer att se ut.
Väntar på och längtar efter snö och kyla och solen också för den delen!
Jag måste lägga ut fredagstemat redan imorgon då vi ska åka till sommarstugan över helgen för att göra advent där så det är klart till jul. Vi behöver fylla på med ved inne och sätta upp fina juliga gardiner. Kanske plocka in lite mossa och blåbärsris och annan dekoration som naturen har att erbjuda. Jag gillar verkligen julen och jag hoppas att den här julen blir bättre än förra årets jul och egentligen kan inte det vara så svårt att lyckas med. Jag hoppas och önskar att alla ska få en underbar, härlig jul!

Nä, nu är det dags att gå ut innan det börjar regna.

Inga kommentarer: