fredag 22 oktober 2010

Fredagstema - När tystnad dödar


Vet inte vad jag ska skriva under temat idag, det kändes för svårt så jag avstår idag. Visar en bild på havet dit jag gärna går för att finna tystnad av ett annat slag - en tystnad som stärker, utan mobiltelefon, internet eller andra människor runt omkring. Healing för själen är det att sitta vid havet och se hur det lever sitt eget liv i harmoni eller i disharmoni med vinden. Jag återkommer till fredagstemat nästa vecka. Pettas har gjort oktober till en riktig utmaning för oss fredagstemaskrivare. :-)

5 kommentarer:

Annika sa...

Jag håller med dig om att man kan sakna tystnaden ibland. Jag älskar också havet! Trevlig helg!

Taina sa...

Eller hur? Pettas teman har varit utmanande.

Skönt att ha tillgång havet när man vill ha lite healing...

Annika sa...

Havet är bara så underbart!!
FÖ har det varit en SVÅR månad på temat. Svår, men kul!!
Ha en fin helg!!

Anonym sa...

En jättefin bild av havet!
Trevlig helg!

Karin/Pettas

Norrsken och stjärnfall sa...

Tack för alla kommentarer. Har inte haft så mycket tid över för bloggande.
Visst har månaden varit svår när det gäller teman men det är roligt när det är utmaningar som man ställs inför. Men förra fredagen gick jag bet. :-)