tisdag 19 augusti 2008

Morgonpromenad i solsken


Tack och lov fick jag en mysig morgonpromenad i solskenet. Här har det inte varit solsken sen stan brann.... Det har regnat konstant i flera dagar, jag vet faktiskt inte när jag såg solen sist. Så idag var morgonpromenaden en skön stund. Jag tror hunden också tyckte det var skönt att slippa bli blöt för han vet att när vi kommer hem så måste han torka tassarna och det tror jag inte är en favoritsysselsättning för honom.

Tänkte att ni skulle få lägga ögonen på en liten bild från botaniska trädgården. Jag var där med en väninna för ett tag sedan för att se på alla vackra blommor men det fanns inte så många. Jag antar att sommaren har varit för torr innan regnperioden började. Jag önskar att jag hade en egen trädgård, men just nu får jag hålla tillgodo med min lilla balkong. Och det är egentligen inte så illa det för därute mognar just nu min physallis och mina pelargoner blommar för fullt. Kanske kommer det lite bilder senare.

1 kommentar:

Mary sa...

Denna bild var väldigt fin!