onsdag 20 augusti 2008

Fototriss - en gammal orgel

Idag hittade jag ett inlägg på bloggen Signes vind som handlade om fototriss. Eftersom jag tycker att det är roligt att fotografera så tänkte jag att det kanske är något för mig. Fototrissutmaningen den här veckan var detaljer. Så jag tog fram min lilla kamera och fotograferade lite grann. Eftersom jag inte har photoshop så får ni stå ut med att få tre bilder på det traditionella trista sättet.

När jag hade fotograferat klart och tittade på bilderna så insåg jag att ni även får se lite damm men det bjuder jag på. :-)

4 kommentarer:

MiaMaria sa...

Hej!

Tack för titten!!!

Lovar att jag inte ska fösrstora bilderna så att jag ser dammet...

Härligt med triss i foto...
Vackra detaljer.

Ha´en bra dag!
MiaMaria

Signes Vind sa...

Roligt val av bilder. Ett instrument har ju ofta mycket fint arbetade detaljer. Photoshop är kul att jobba i men det är ju motiven som är det viktiga och dina foton på rad är verkligen effektfulla.
Må så gott / Lotta på Signes vind

Mjuka sa...

Fint bidrag till fototriss!! Vilken rolig utmaning
Ha en fin kväll
kramar M

Malin sa...

Hej!
Jag tycker du tagit jättefina bilder, inte behöver du Photoshop.
Kram Malin