lördag 7 januari 2012

It´s a first...



Den här jackan klickade jag hem före jul. Då var den på rea vilket gjorde mig extra glad. Jag har tittat på den här jackan sen den kom men har tyckt att den var lite väl dyr. Men så kom den ljuva rean och jag slog till direkt. Jackan sitter som en smäck på mig(om jag får säga det själv), känns som om den är designad direkt till mig och sydd efter mina mått.

Och till er som känner mig så tror jag att ni ser att detta är en Norrsken och stjärnfallsjacka.

Den är sååå ljuvlig.

Å bara så ni vet är det första gången jag lägger upp en klädbild på bloggen men det kanske blir fler. Bilden kommer från företaget MaBelle.nu där jackan är köpt ifrån.

1 kommentar:

Maria sa...

Hej!

Vad kul att du är nöjd med kappan. Det glädjer oss.

Vänligen
Maria
MaBelle