söndag 27 mars 2011

Dag 24

Fortsätter på trettio dagar idag och temat för dagen är Det här får mig att gråta. Idag känner jag inte för att skriva om ämnet för idag mår jag så bra så jag vill helst inte tänka på tråkigheter. Jag är däremot en blödig typ som gråter till Extreme home makeover. Ibland är jag ytterst blödig och kan börja småhulka till reklamer, när någon presterat bra på en sporttävling eller när någon vinner något och blir överlycklig. Jag är rätt känslig så jag gråter till många saker. Självklart kan gråten då så klart vara tårar av lycka. När mina vänner berättar något roligt som hänt för dem eller när någon berättar att ett nytt liv snart ska komma då kan jag gråta med i deras lycka. Ja, jag skriver idag om saker som får mig att gråta av lyckosamma stunder för idag är jag lycklig och vill inte tänka på tråkiga händelser.

1 kommentar:

Irene´s hem och trädgård sa...

Hoho gumman:)) Vad kul att du är här ibland & uppdaterar*L*
Kramizar Irene