lördag 26 mars 2011

Dag 23

Oj så länge sedan det var jag hade tid för att blogga. Tyvärr kommer nog tiden fram till sommaren att bara flyga fram och jag ska se om tiden finns till att blogga lite mer nu. Jag hoppas det för jag saknar att blogga.
I december började jag med något som heter 30 dagar - 30 sanningar som jag inte hann med att skriva klart då och jag har bestämt mig för att allt jag börjar med ska slutföras så nu ska jag skriva klart alla trettio dagars teman. Jag hade kommit till dag 23 och då var jag i Hälsingland för att fira jul och så kom alla helger emellan och sen har tiden bara flytit förbi.
Hur som helst så var dag 23s tema Det här får mig att må bättre. Inget svårt tema alls att skriva på.
Jag kan idag komma på så många saker som får mig att må bättre även om jag för tillfället mår väldigt bra. Mina vänner får mig att må ännu bättre, vilken dag som helst! Jag har väldigt bra vänner som jag trivs otroligt bra med.

Att vara utomhus får mitt humör på topp alla dagar till och med när det spöregnar, stormar eller är snöstorm. Jag får en enorm energi när jag är ute och speciellt när jag får vara i skogen eller nära havet. Vilken lycka det är!
Den här lilla filuren får mig att må bättre varje dag!

Inga kommentarer: