torsdag 26 augusti 2010

Ordlös onsdag - vårda

Här finner ni fler bidrag i Ordlös onsdag.

9 kommentarer:

Norrsken och stjärnfall sa...

Här vårdas vänskapen mellan min hund och hans nya kompis Sixten.

Bitten sa...

Söta vovvar!

Pysselfarmor sa...

Så mysigt de har och ja de vårdar varandra genom att mysa.

Rantamor sa...

Vänskap måste alltid vårdas för att inte försvinna....
Bra tolkning.
Tack för din kommentar hos mig
ha d gott

Ann-Mari sa...

Tack för din fina kommentar hos mig!
Härlig bild av hundarna som vårdar sin vänskap. Vi kan lära av dem; kroppskontakten är så viktig - även i vården.
Ha ett fint veckoslut

LissenTo sa...

Vad go dom är med varandra.
Ha en skön helg. Lissen

Anni sa...

Försökte klicka på bilden för att få den större men då hamnade jag hos Susanne.

Tänk så naturligt det är för hundarna - de tänker inte alls på att de vårdar vänskapen, de bara ÄR - något vi männsiskor borde lära oss av...

Anni sa...

Jo, jag skulle ju skriva att jag tokgillar ditt namn - Norrsken och stjärnfall - så vackert!

Norrsken och stjärnfall sa...

Tack allra sötaste ni för fina kommentarer! Blir mycket glad för allt ni skriver här.