tisdag 28 juli 2009

Händelselöst

Jag har varit sjuk i två veckor och halvpigg ytterliggare en vecka efter det. Det är inte förrän nu som jag börjar känna mig som vanligt. Därav har bloggen inte blivit uppdaterad på länge. Inte foton har heller blivit tagna vilket jag tycker är jättetrist men det är inte så mycket man kan göra åt det.

Idag har jag haft en bra dag. Jag har haft besök från Hälsingland. Det är alltid kul att få norrlandsbesök. Vi har varit i Botaniska trädgården och kollat på blommor(utan kamera) sedan åt vi middag på en mycket bra restaurang. Härlig dag må jag säga och vädret har varit bra hela dagen. En bra sommardag helt enkelt. Nu ska jag koka lite te, jag är så fruktansvärt tesugen!

Och så ska jag titta klart på My new BFF med Paris Hilton. Ganska trist program men finns det något bättre att se på de kanaler som finns i mitt hushålle? Svar nej....

En gammal bild på ett får får det bli...

Inga kommentarer: