tisdag 24 februari 2009

Kunglig förlovning?

Är det dags idag för kungahuset att tillkännage en förlovning mellan Victoria och Daniel? Det är kul tycker jag i alla fall och jag hoppas att det blir så. En kunglig förlovning är ju faktiskt lite roligt och att det är en kronprinsessa som ska förlova sig så blir det ju lite speciellt. En liten historisk händelse är det ju faktiskt när det tillkännages en sådan sorts förlovning. Vi får väl se vad informationskonseljen tillkännager idag.

Jag hoppas att ryktet är sant, jag är ju lite av en royalist någonstans innerst inne. Dessutom så är ju ett kungligt bröllop alltid kul.

2 kommentarer:

Majsan sa...

Där är det iaf ett bröllop som du itne blir bjuden till. Om det inte visar sig att du har nåt mysko släktskap till Daniel eller om dina "1600-tals-kungs-gener" får en inbjudan att dimpa ner. (hahaha, intern skämt)

Anonym sa...

Hahaha...ja, jag är ju 1600tals kung..hur det nu gick till?!